Pomoc online

Niekiedy rodzice lub opiekunowie mają potrzebę zadania pytania w dyskretny sposób, na które otrzymają szybką i konkretną odpowiedź.

Dlaczego warto skorzystać z pomocy OnLine Question & Answer?

Czy kiedykolwiek miałeś/-aś potrzebę zadania pytania psychologowi, ale nie chciałeś/-aś się do niego zwrócić bezpośrednio? Zdajemy sobie sprawę, że dla wielu z Was wizyta w gabinecie psychologicznym nie jest możliwa. Problemem może być odległość miejsca zamieszkania, natłok codziennych obowiązków, czy zwyczajne skrępowanie. W związku z tym stworzyliśmy wyjątkową usługę Q&A, dzięki której każdy z Was ma szansę zadania pytania dotyczące Was samych, dzieci, nastolatków czy rodzicielstwa.

Jak zadać pytanie?

1. Przed zadaniem pytania opisz sytuację i podaj szczegóły, abyśmy mogli skutecznie odpowiedzieć na Twoje pytanie.
2. Wyślij zapytanie na adres: kontakt@familyland.pl
3. W ciągu jednego dnia roboczego otrzymasz informację, że otrzymaliśmy Twoje pytanie. Następnie przekierujemy je do jednego z naszych psychologów – uwzględniając obszar kompetencji specjalisty.
4. W ciągu kolejnego dnia roboczego otrzymasz odpowiedź.

Opłaty

Po wysłaniu pytania, sprawdzimy je pod kątem profilu naszej działalności i potwierdzimy możliwość odpowiedzi na nie. Po zaakceptowaniu pytania, odpowiedź będzie płatna w wysokości 80 pln.
Jeśli pytanie będzie skomplikowane lub będzie wymagało większej liczby korespondencji, wówczas poinformujemy Cię o dodatkowej opłacie (80 pln), która pokryje czas pracy psychologa. Oczywiście do Ciebie będzie należała decyzja co do dalszej korespondencji.